ILoveSleepTag…

ilovesleeptage

ik heb deze Tag van Energie+.
Dank je wel Energie+.

1.Hoe laat ga je meestal naar bed?
Dat is tussen 10 en 11 uur.
nadeel is dat ik wel om 7u al wakker ben
wat zoveel betekend dat ik nu al 12 uur op ben.

2.Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan?
Duizend miljard miljoen keer mijn sociaalmedia bekijken.
Maar voor de rest is er niet echt iets wat ik herhaal.

3.Wat doe je als je niet kunt slapen?
Mij boven op mijn deken leggen en sms’en naar mijn vriendin.
Ik kan u beloven dat haar gsm rood staat als ze opstaat.

4.Wat is je favoriete slaaphouding?
Met mijn hoofd op mijn kussen.

5.Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?
KAAAAAAAS. Ma echt altijd he!

6.Hoe laat gaat je wekker ’s ochtends?
Die gaat meerdere keren af.
Een keer om 6:30 een keer om 6:45
Een keer om 6:55 een keer om 7:00
Die van 7u kom ik het minst met overeen.

7.Snoozen of direct opstaan
Denk dat snoozen het eerlijste antwoord is.
gezien het antwoord op vorige vraag.

8.Slaap je uit in het weekend?
Misschien een uur in het beste geval anderhalf uur.

9.Welke rare dingen doe je in je slaap?
Ik heb vroeger heel vaak beneden gestaan. Wilde ik iets vragen,
vergat ik wat ik wilde vragen en brabbelde ik wat.
En de volgende dag werd het mij verteld wat ik deed.
Oh en veel bewegen in mijn slaap.

10.Hoeveel kussens liggen er in je bed?
Drie. Zo dat is een lang antwoord.

11.Wat heb je aan in bed?
Pyjama. Zo, lang antwoord nummer twee.

12.Slaap je met sokken aan?
In de winter ja! Zelfs met een trui en een dubbele dons.
Heerlijk warm. ik laat wel mijn raam open.

13.Hoe groot is jouw bed?
Geen idee. Weet wel dat het een twee persoon bed is.

14.Als ik ’s ochtends wakker word, is het eerste wat ik doe…
Een rare positie aan nemen en soort van hunnnnnnn geluid maken. Uitrekken mensen. Niet een drolletje legen!
Dat is voor erna.

15.Droom je elke nacht?
Neen, yes drie korte antwoorden in 1 tag. Lekker bezig.

16.Welke droom of nachtmerrie kun je goed herinneren?
Zo zijn er eigenlijk twee.
Een droom waarin ik altijd uit het niets begin te vliegen.
En een droom waarin mijn hoofd verlamd is
en mega veel moet doen om het te kunnen bewegen

Plaats een reactie